Divi

Divi

Mi az a DIVI WordPress sablon?

A DIVI egy prémium WordPress sablon, amelyet az Elegant Themes fejlesztett ki. A sablon rendkívül sokoldalú és könnyen testre szabható, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy egyszerűen létrehozzanak egyedi, lenyűgöző és professzionális kinézetű weboldalakat. A DIVI fő ereje az, hogy nem igényel kódolást – így akár kezdő felhasználók is sikeresen alkalmazhatják, miközben a fejlesztők is ki tudják hozni belőle a legtöbbet a haladó funkciókkal.

Főbb jellemzők és előnyök

  1. Vizuális drag-and-drop építő: a DIVI szolgáltatja a saját, könnyen használható drag-and-drop építőjét, amely lehetővé teszi, hogy egyszerűen húzz és engedd el a tartalmakat a weboldalon. Ezzel az eszközzel valós időben láthatod a változtatásokat, így könnyen testre szabhatsz bármilyen elemet anélkül, hogy külön CSS kódokat kellene írnod.
  2. Előre elkészített sablonok: a DIVI egy sor gyönyörű előre elkészített sablonnal rendelkezik, amelyek segítségével gyorsan elindíthatod a weboldaladat. Ezek a sablonok különböző iparágakra és célra vannak optimalizálva, így könnyen kiválaszthatod az igényeidnek legmegfelelőbbet.
  3. Reszponzív dizájn: az emberek egyre nagyobb része mobil eszközökről böngészi az internetet. A DIVI sablon reszponzív dizájnt kínál, ami azt jelenti, hogy weboldalad minden eszközön – legyen az asztali számítógép, tablet vagy okostelefon – tökéletesen megjelenik és funkcionál.
  4. Megosztott elemek és beállítások: a DIVI lehetővé teszi, hogy elmenthesd és újrahasznosítsd az elkészített elemeket és beállításokat. Ez rendkívül időtakarékos, különösen, ha több oldalt hozol létre azonos elemekkel.
  5. Robosztus bővítmények és integrációk: a DIVI számos bővítménnyel és integrációval kompatibilis, ami további funkcionalitást és lehetőségeket nyújt a weboldaladhoz.

Hogyan kezdjünk el a DIVI sablonnal?

  1. Vásárlás és telepítés: a DIVI sablont megvásárolhatod az Elegant Themes weboldaláról, majd letöltheted a WordPress admin felületéről. A telepítést és aktiválást követően már indulhat is a kreatív munka!
  2. Sablon beállítások testreszabása: lépj az admin felületen az „Divi > Téma beállítások” menüpont alá, ahol testre szabhatod az alapvető sablonbeállításokat, például a színsémákat, betűtípusokat, elrendezést stb.
  3. Oldal készítése: válaszd ki az előre elkészített sablonok közül azt, amelyik a célodnak leginkább megfelel, majd használd a Vizuális drag-and-drop építőt a tartalmak elhelyezéséhez, szerkesztéséhez és testre szabásához.
  4. Elemek és modulok hozzáadása: a vizuális drag-and-drop építő tartalmaz egy sor különböző modult, amelyeket a weboldaladra helyezhetsz. Például szövegelemek, képek, gombok, űrlapok, videók és még sok más.
  5. Elmentés és közzététel: Ne felejtsd el elmenteni a munkádat rendszeresen, és miután elégedett vagy az eredménnyel, tedd közzé a weboldaladat, hogy mások is láthassák az általad alkotott csodát!

A DIVI egy valóban hatékony és könnyen használható WordPress sablon, amely lehetővé teszi, hogy egyedi és lenyűgöző weboldalakat hozz létre, anélkül, hogy kódolni kéne. Használd kreativitásodat és hozd létre az álmaid weboldalát a DIVI segítségével!

30 napos kihívás a véget ért, a munka azonban tovább folytatódik

30 napos kihívás a véget ért, a munka azonban tovább folytatódik

Itt a vége az első 30 napnak. Ma rengeteg mindent intéztem. Írtam az online bankkártyás cégnek, írtam a Szamlazz.hu-nak a rendszerek összekapcsolása miatt. Kaptam teszt user-t, jöhet a tesztelés.

Beüzemeltem a Mailmunch+Mailchimp+Wordpress+Woocommerce-t. Most már lehet gyűjteni az email-eket. Hamarosan újabb szabályok lépnek érvénybe, ezért egy kicsit macerás ez az egész feliratkozásos dolog..

Azt gondolom illik arról írnom, hogy hogyan is telt ez a 30 nap. Ha lehet, akkor két szóval válaszolnék: nagyon gyorsan. Pikk-pakk itt lett a vége.

Sikeresnek könyvelem el ezt a 30 napot, mert tartottam magam a fogadalomhoz, hiszen minden nap foglalkoztam a webáruházammal, az online tanfolyamot elvégeztem.

18 blogbejegyzést írtam a weblapomra. Pörgött az Instagram-om, a Facebook oldalam. Büszke vagyok, hogy teljes állás mellett ennyi mindent meg tudtam csinálni.. És még hol a vége?! 🙂

Folytatom tovább a munkát! A webáruház hátterére muszáj időt szakítani, tesztelni, mert a jövőben nem tolerálhatóak a hibák..

Sok sikert Nektek, akik 30 napos kihíváson dolgoztok. Köszönöm Gábor Wolf a lehetőséget, hogy ezt, ezeket a posztokat leírhattam, kiírhattam magamból. Holnap pedig jöhet a következő 30 nap kihívás!

Üdv, Judit TéJé Grafika digitalart és illusztrációk

Ui: A grafika nem hiányozhat!! 😀

Fotó: Kaboompics .com: https://www.pexels.com/hu-hu/foto/koffein-kave-csesze-ital-6347/

Így dobtam fel az amúgy száraz adatkezelési szabályok aloldalt

Így dobtam fel az amúgy száraz adatkezelési szabályok aloldalt

Olvastál már unalmas szabályokat? A jelenlegi törvények szerint, minden weblaptulajodonosnak rendelkeznie kell adatkezelési szabállyal akkor, ha a látogatói adatait bármilyen formában gyűjti. Nos, ez a szöveg elég száraz, úgy, mint általában a szabályok. Gondoltam egyet és a szörnyecskéimmel feldobtam az aloldalt! 🙂 Így sokkal jobb, szerintem..  
 
Ezzel rengeteg időm ment el, hiszen az összes figurát, a rajz minden elemét kézzel rajzoltam. Többen is kérdezték már tőlem, hogy milyen technikával dolgozom. Jelenleg ipadpro+apple pencil-lel rajzolok, majd a végleges képet Adobe Illustratorban készítem el.
Mindig le szeretném mérni, hogy mennyi időbe telik elkészítenem egy-egy rajzom, de mire eszembe jut, már szinte végeztem is. A blogomon egyébként megnézheted az egyes fázisokat. Persze, csak elnagyoltam, mert ugye elfelejtettem a lépésről, lépésre dokumentálást. Remélem, Neked is tetszik.. 🙂
30 napos webáruház kihívás a végéhez közelít

30 napos webáruház kihívás a végéhez közelít

22. nap. Vészesen közelít a 30. nap. A webáruház nyitásra kész lesz remélem a 30. napra. Még nem tudom, hogy pontosan mennyi termék lesz feltöltve, de ma is még át kellett rendeznem a termékcsoportokat.

Még sok mindent át kell gondolnom, de közben haladnom is kell a feltöltésekkel. Azt tudnod kell, hogy egy termék feltöltése nem csak abból áll, hogy feltöltök pár képet meg egy kis szöveget.

Sok és látványos képet kell feltöltenem. Figyelnem kell a szövegezésre is, ui. keresőoptimalizálás SEO szempontjából nem mindegy. Kulcsszavak, kulcskifejezések, kulcsszó gyakoriság, stb.

Szóval, egy termék feltöltése, legalább másfél, két óra. Elképzelhető, hogy ez idővel már gyorsabb lesz, de elkapkodni semmiképpen nem akarom és nem is fogom. Imádom a munkám!

Jut eszembe, közben egy újabb munkát is megkaptam. Juhúúú!

És itt van a szokásos TéJé Grafika. Remélem, tetszik! Webáruházban is elérhető lesz.

I Love Balaton! <3

Webáruház küldetés, avagy hogyan készült a webáruházam? 8.rész

Webáruház küldetés, avagy hogyan készült a webáruházam? 8.rész

Folyamatosan kapom a szívmelengető visszajelzéseket, hogy egyik-másik figurámnak eszméletlen jó karaktere van. A mai napon a Fekete Péter kártyajátékokat rendezgettem a webáruházamba. Ezeken a kártyalapokon az általan kézzel rajzolt figurák vannak. A kollekcióban van már Szörnyes, Robotos és Óvodai jelek pakli.

A gyerekek játék közben, szinte az összes figurának adtak már nevet. Van azonban néhány, aminek még nincs neve.

Mit szólnál ahhoz, ha most Te, vagy a gyerkőcöd lenne a névadója egy-egy figurámnak. A webáruházban természetesen a névadó neve megjelenne (persze csak akkor, ha ehhez hozzájárul a névadó) és a webáruház nyitáskor kisorsolok a névadók között egy kártyapaklit is! A kedves névadók meg is nevezhetik, hogy melyik figura a kedvencük :-)!

Ebben a bejegyzésben a Szörnyes Fekete Péter és Memóriajáték figuráit mutatom be.

A névre váró figurák sorszámot kaptak. Ha kedvet kaptatok a névadós játékhoz, akkor a sorszámot+nevet küldjétek a teje.graphics@gmail.com email-címre. Izgatottan várom a neveket! 🙂

Az első galériában azokat a szörnyecskéket látod, amelyeknek már van neve. Kattintsatok a képre és nézzétek meg a neveket. 🙂

A második galériában  pedig a névre váró szörnyecskék grafikáját látod. Névadás menete: kitaláljátok a nevet, elkülditek sorszám+név-vel a teje.graphics@gmail.com email-címre.